Две изречения от мен за ЖИВОТО


Днес нафърлях една инфографика. Опитах се да изрисувам мизерията, оправданията, извиването на ръце на работещите българи. Защото бай мангал чака да вземе социалните помощи и хич не му дреме за мен, за приятелите ми, за децата ми.

Идеята беше една - изпълнението друго. Зарових се в разни цифри. За социалните осигуровки, за здравните, за плоския данък и за четвъртития хуй... (18+)

Малолетни и непълнолетни да спират да четат, че яхнах метлата.

Към бат Бойко: "Ей, рошав не се оправдавай - за всеки 100 лв. които изхарча требе да изкарам 200.  - 100  за теб и 100 за мен.. да ти имам данъчната държава - кочина"

Не знам дали ме разбрахте па и не ми пука честно казано! Важното е, че бачкам на 3 места, спя 3 пъти по - малко -живея 1 (една)  за 3 (три), а харча 2 за 1 ... сещай се бе Дянков, нали си математик (де*а твоя сорт калпав де*а, джудже скапано).. скоро ставам на 33 нали ви казах, че живея 1 за 3 та значи съм амортизиран като за 99 години живот (виждали  ли сте дърт психопат), а съм похарчил пари като за 200 години пари по същата схема (лошото е че и цървиците, на които плащам данъци са похарчили по толкова)

Айде че ми дойде токО (300 лв.), че Одим  го удрим, преди он да ме е удрил..

                                                  

Харесва ти това, което намираш тук, обичаш да четеш материали в RSS четец!!! Ето линк. към нашия RSS фийд.
Ако искаш да кажеш нещо на всички, присъедини се към нас като изпратиш материала си на e-mail: office@utopia-bg.com
BGtop
Към началото