6-те малки неща които ни правят щастливи

Отговор на предизвикателството ни отправено към Гери. 


Така...
Щастието е универсално понятие: след като си щастлив, значи всичко останало ти е наред. Любов, здраве, радост, стремеж да си добър човек... ако имаш тези неща, ти си щастливец. Мислех, че ще ми е лесно да ти изброя конкретни неща, но не се оказа толкова лесно. Времето на щастие в един човешки живот, дори и в един човешки ден, не се побира в шест изречения. А и в различно време оценяваш различно нещата на щастието.

- това, което ме прави щастлива (и за което всяка вечер преди да си легна благодаря, макар и да ти се стори откачено), е, че аз и моите най-близки хора са живи, здрави и обичани. Щастлива съм от това да знам, че съм здрава и, че семейството ми също е здраво.

- щастлива съм да знам, че имам всичко, което искам и че нищо друго не ми трябва.  Както и нагласата, че така ще бъде винаги.

- щастлива съм, когато навън е студено, аз съм на топло, от кухнята мирише на прясно опечен хляб, сина ми е заспал, мъжа ми е излязъл, а аз съм сама със себе си – с книжка или филм.

- щастлива съм, както каза и по-горе автора на статията, когато пролетното слънце грее най-силно.

- щастлива съм от аромата на токущо окосена трева, мириса на море, клечка кибрит или пукащи съчки в камината.

- щастлива съм, когато другите са щастливи: например, когато чувам, че някъде хора празнуват; когато сина ми се залива от смях докато гледа котки; когато мъжа ми е зареден от енергия и се забавлява на нещо; или когато просто разбирам за хора, които са съумели да направят добро на някой (и на природата)с постъпките си.

- щастлива съм и когато ям пица, когато се разхождам много дълго и когато получавам подаръци ;)


Харесва ти това, което намираш тук, обичаш да четеш материали в RSS четец!!! Ето линк. към нашия RSS фийд.
Ако искаш да кажеш нещо на всички, присъедини се към нас като изпратиш материала си на e-mail: office@utopia-bg.com
BGtop
Към началото