Из дневника на един студент (част първа)


Iz dnevnika na studenta
1 ноември - Днес отидох да си видя програмата. Оказа се, че не е първият учебен ден. Закъснял съм с един месец. Пак ще се наложи да помоля колежката с несъразмерните гърди и шината на зъбите да ми даде записките си.

9 ноември - Открили са много як ресторант в двора на университета. С всички екстри! Лъскав! Чист като по филмите. Вътре е уютно, има хубава храна, приятни хора... Аз самия не съм влизал, но едни приятели ми разказваха как едни техни приятели са гледали през прозореца

11 ноември - Днес за пръв път валя сняг. Обичам снега!

13 ноември - Снегът затрупа всичко. Колко красив е света озарен от тази бяла хармония.

20 ноември - Продължава да вали. Това малко ме притеснява. Не съм излизал от една седмица.

25 ноември - ' Бах, то' а сняг! До кога се налага да търпя това бяло лайно. Вече не издържам, ще си прокопая тунел до университета.

29 ноември - Най-накрая спря да вали. Отидох на лекции с колата. Пак нямаше къде да паркирам... паркирах на близо... на Красно село. Едни любезни хора ми предложиха да пазят колата.

30 ноември - Вече нямам кола. Едни любезни хора ми я свиха. Така е по-добре, сега не е нужно да си търся място за паркиране.

3 декември - Вече пътувам с автобус. По закона на гадостите човекът до мен е ял шкембе чорба.

5 декември - Днес една колежка ми каза, че съм бил много сексапилен. Това извънредно ме зарадва.

6 декември - Не било сексапилен, а дебилен

7 декември - Не било колежка, а колега

8 декември - Не момня!

9 декември - Днес ме дъни здрав махмурлук. В джоба си намерих листче с адрес и обяснение под него "вечно твоя Цура дето те пипа по Тоя дневник на нищо заприлича с такива откровения.

15 декември - Свърших парите, а е още средата на месеца. Взех от един приятел на заем. Казах, че ще му ги върна при първа възможност. Той ми повярва.

20 декември - Свършиха и парите от зема. Ако беше модерно да си без пари и много гладен, то аз щях да съм ултрамодерен. Мисля да прекарам ваканцията в зимен сън.

6 януари - Ваканцията свърши. Жив съм! Гладът обаче не се трае. Добре, че си дойде съквартирантът ми и донесе свински крачета и пача от тяхното село.

12 януари - Днес се помайтапих с четири девойки като им предложих секс. Една се съгласи. Така си записвам следните изводи в дневника:

1. Всяка четвърта жена няма чувство за хумор. 
2. Всяка четвърта жена се опитва да обърне майтапа в реалност. 
3. От четири момичета поне едно ми е навито. Значи ако на Земята има 1 милярд жени между 15 и 30 години, то са ми потенциално навити околко 250 милиона. Лелее! От всички най-любима ми е точка трета.

15 януари - Днес ходих с един приятел да си търсим работа. Пробвахме се като хамали. Не ни
одобриха! Не сме отговаряли на изискванията.

- Да нямаш образование

- Да псуваш на майка

- И да понасяш удари от тъпи (а понякога и остри) едро габаритни предмети

27 януари - Сесията започна. Днес ми беше първият изпит. Падна ми се Фройд. Оказа се, че оралният стадий и оралната любов не са едно и също нещо. Така става като учиш за изпит с две рускини.

7 февруари - Трябва да призная, че в университета има супер тоалетни. Тук пикаенето не е нужда, а удоволствие. Само вътре седя. Май вече започвам да будя подозрение... Не ми пука. Тук е по-хубаво от квартирата.

14 феруари - Днес е великият ден на влюбените... в алкохола. Свети Валентин не го признавам, поне докато тате ми праща вино и ракия.

15 феруари - Сесията свърши. Резултата е 7:1 за мен. Не си взех само английския език. Няма страшно, това не ме притеснява. Един приятел, англичанин също не го взе. Казаха му, че тук не е Англия и се говири сериозен английски.

19 феруари - Вече трябва да плащаме таксата за следващия семестър. Аз и двама колеги се събрахме за да решим какво ще правим. Спряхме се на идеята да ограбим една верига закусвални за бързо хранене. Ако парите не стигнат винаги може да се насочим към някоя банка...



Spodeli s vsichki
 

Харесва ти това, което намираш тук, обичаш да четеш материали в RSS четец!!! Ето линк. към нашия RSS фийд.
Ако искаш да кажеш нещо на всички, присъедини се към нас като изпратиш материала си на e-mail: office@utopia-bg.com
BGtop
Към началото