Най - добрият приятел на човека

Може би най - строго пазената тайна в света е, че собствениците на домашни любимци са жестоко малтретирани от своите питомци. Никой не говори за това. Но в болниците идват все повече хора, които дължат своите хематоми , счупени крайници и фрактури на ребрата на най - добрите приятели на човека.
Наскоро в една болница успях да взема интервю от Ралица Методиева. Тя се съгласи да говори при условие, че променим гласа и.

- От колко време ви тормози кучето ви ?
- От девет години. Беше едно чудесно кученце питбул. Но откакто порасна, започна да се крие и да ме напада из засада.
- Как миислите, защо го прави?
- Произхожда от от семейство на кучета, които винаги са малтретирали господарите си. Може би е наследствено.
- Защо не го изхвърлихте от вкъщи.
- Понеже невинаги се държи така. На моменти е много добър и мил и мисля, че за това понасям побоите.
- Казвали ли сте на някого, че вашият питбул ви бие?
- Не. Рамбо има ужасен нрав и не зная какво ще направи, ако ме чуе да се оплаквам по телефона.
- Тормози ли ви по друг начин?
Ралица се разплака:
- Да, облизва грима от лицето ми.
- Правили ли сте опити да го оставите, и да избягате от вкъщи?
- Невъзможно, къде бих могла да се скрия, така че Рамбо да не ме намери?
Тогава обясних на Ралица, че са създадени групи за помощ и солидарност с малтретираните собственици.
- Не зная дали не е по - добре да бъда малтретирана от кучето си, отколкото да живея сама.
- И аз незная - признах.
- Какво е отношението на Рамбо към съпруга ви?
- Съпругът ми ни напусна преди три месеца, след като ме накара да избирам между кучето и него.
- И вие избрахте Рамбо?

- Да, та нали кучето е най - добрият приятел на човека.

Харесва ти това, което намираш тук, обичаш да четеш материали в RSS четец!!! Ето линк. към нашия RSS фийд.
Ако искаш да кажеш нещо на всички, присъедини се към нас като изпратиш материала си на e-mail: office@utopia-bg.com
BGtop
Към началото